Polityka Prywatności Eduinn Krzysztof Ozimek

1. DEFINICJE

  1. Administrator – Eduinn Krzysztof Ozimek, ul. Kossutha 2A/99, 01-315 Warszawa
  2. Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwe do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
  3. Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
  4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  5. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem www.eduinn.pl
  6. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub wysyłająca formularz zgłoszeniowy.

2. PRZETWARZANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z SERWISU

  1. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia usług edukacyjnych.

3. KORZYSTANIE Z SERWISU

  1. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu przetwarzane są przez Administratora w celu:
  • analitycznym i statystycznym

4. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

  1. Dane osobowe podane w formularzach zgłoszeniowych (według wzorów podanych na stronach) są przez Administratora przetwarzane w celu:
  • Oceny możliwości podjęcia się współpracy w zakresie świadczenia usługi edukacyjnej,
  • Podjęcia kontaktu przez Administratora w celu potwierdzenia lub odrzucenia możliwości współpracy,
  • Zawarcia umowy o świadczenie usług *,
  • Realizacji usług edukacyjnych,
  • Realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze,
  • Analityki i statystyki,
  • Wystawiana dokumentów księgowych.

*W przypadku wyboru przez Użytkownika realizacji umowy o świadczenie usługi edukacyjnej w formie zajęć online dane osobowe są przekazywane poza Unię Europejską – ich przetwarzanie odbywa się w państwie trzecim.  Odpowiedni poziom ochrony danych jest gwarantowany przez certyfikat “Privacy Shield” firmy Zoom Video Communications, Inc. W rozumieniu artykułu 22 RODO nie ma tu zastosowania zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Aplikacja Zoom przetwarza takie dane jak: imię, nazwisko, numer telefonu (opcjonalnie), adres e-mail, hasło (jeśli nie używany jest „Single-Sign-On“), zdjęcie profilowe (opcjonalnie), dział (opcjonalnie), adres IP użytkownika, informacje odnośnie urządzeń/sprzętu komputerowego.

5. PLIKI COOKIES  

Serwis korzysta z plików cookies.

  1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  3. W ramach serwisu wykorzystywane są następujące rodzaje plików cookies:
    visited – pliki cookie odpowiadające za rejestrację ilości odwiedzin,wp-settings-1, wp-settings-time-1, wordpress_test_cookie – Cookie programu WordPress,
    utma –cookie Google Analytics, przeznaczone do określenia unikalnego użytkownika serwisu,
    utmz – cookie Google Analytics, przeznaczone do określenia źródła odwiedzin.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    b. ochrony przed spamem
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

Zarządzanie plikami cookies:

  1. Jeśli Użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzega się, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów bezpieczeństwa Użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze Serwisu
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
  • Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
  • Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl
  • Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
  • Safari: http://safari.helpmax.net/pl/ochrona-i-prywatnosc/zarzadzanie-plikami-cookie/
  • Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html

6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju zgłoszenia i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi edukacyjnej, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.

7. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA

  1. Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
  • prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych,
  • prawo uzyskania kopii danych,
  • prawo do sprostowania,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
  • prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych,
  • prawo wycofania zgody,
  • prawo do skargi.

Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych, można złożyć drogą e-mailową na adres eduinn@eduinn.pl.

8. ODBIORCY DANYCH

  1. W związku z realizacją usług edukacyjnych dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i  podmioty świadczące usługi księgowe.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących danych osobowych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

9. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
  2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.

10. DANE KONTAKTOWE

  1. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail eduinn@eduinn.pl

11. ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI

  1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.