Polityka Prywatności Eduinn Krzysztof Ozimek

1. DEFINICJE

  1. Administrator – Eduinn Krzysztof Ozimek, ul. Stawy 12/53, 02-467 Warszawa
  2. Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwe do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
  3. Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
  4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  5. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem www.eduinn.pl
  6. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub wysyłająca formularz zgłoszeniowy.

2. PRZETWARZANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z SERWISU

W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia usług edukacyjnych.

3. KORZYSTANIE Z SERWISU

Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu przetwarzane są przez Administratora w celu:

  • analitycznym i statystycznym

4. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Dane osobowe podane w formularzach zgłoszeniowych (według wzorów podanych na stronach) są przez Administratora przetwarzane w celu:

  • Oceny możliwości podjęcia się współpracy w zakresie świadczenia usługi edukacyjnej,
  • Podjęcia kontaktu przez Administratora w celu potwierdzenia lub odrzucenia możliwości współpracy,
  • Zawarcia umowy o świadczenie usług,
  • Realizacji usług edukacyjnych,
  • Realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze,
  • Analityki i statystyki,
  • Wystawiana dokumentów księgowych.

5. NEWSLETTER

Dane osobowe podane w formularz MailerLite (według wzorów podanych na stronach) są przez Administratora przetwarzane w celu:

  • Wysyłki newslettera,
  • Informacji o ofercie płatnej Eduinn Krzysztof Ozimek, dotyczącej szeroko pojętych usług edukacyjnych,
  • Informacji o ofercie bezpłatnej Eduinn Krzysztof Ozimek, dotyczącej szeroko pojętych usług edukacyjnych,
  • Analityki i statystyki.

* Odpowiedni poziom ochrony danych jest gwarantowany firmę MilerLite. Więcej na: https://www.mailerlite.com/legal/data-processing-agreement

6. TEACHABLE

Dane osobowe podane w formularz firmy Teachable (według wzorów podanych na stronach) są przez Administratora przetwarzane w celu:

  • Rejestracji (utworzenia konta) w serwisie Teachable,
  • Analityki i statystyki.

*Odpowiedni poziom ochrony danych jest gwarantowany firmę Teachable. Więcej na: https://teachable.com/dpa

7. PLIKI COOKIES

Serwis korzysta z plików cookies.

  • Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  • Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  • Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    b. ochrony przed spamem;  c. funkcjonowania newslettera
  • W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  • Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  • Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  • Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  • Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  • Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  • W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

Zarządzanie plikami cookies:

  1. Jeśli Użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzega się, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów bezpieczeństwa Użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze Serwisu
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl

Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

Safari: http://safari.helpmax.net/pl/ochrona-i-prywatnosc/zarzadzanie-plikami-cookie/

Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html

8. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju zgłoszenia i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi edukacyjnej, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.

9. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA

Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

  • prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych,
  • prawo uzyskania kopii danych,
  • prawo do sprostowania,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
  • prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych,
  • prawo wycofania zgody,
  • prawo do skargi.

Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych, można złożyć drogą e-mailową na adres eduinn@eduinn.pl.

10. ODBIORCY DANYCH

  • W związku z realizacją usług edukacyjnych dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i podmioty świadczące usługi księgowe.
  • Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących danych osobowych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

11. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

  • Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
  • Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.

10. DANE KONTAKTOWE

Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail eduinn@eduinn.pl

11. ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI

Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.